måndag 12 april 2010

Tv:
The Island
Ewan McGregor och Scarlett Johansson spelar kloner som upptäcker anledningen till deras existens. Förutsägbar men ändå väldigt underhållande.

Hyrd:
Prinsessa
Innan jag såg denna gripande film fick jag höra att den skulle vara jättekul men själv tyckte jag att den var frukansvärt tragisk och jag grät då andra skulle ha skrattat.
SE DEN, HELT UNDERBAR!

Bröllopsfotografen
Underhållande film för stunden men som vanligt då det gäller svenska komedi så glömmer man den lätt.

Bio:
Wolfman
Intressant historia, snyggt förpackad och läskig som fan på ett ställe. Se upp för lillGollum!

Percy Jacksson - kampen om åskviggen
Bra men ändå dålig. Snygga animationer, bra historia men förväntade mig i alla fall att Logan Lerman skulle gråta då hans (Percy's) mamma dog ...men icke. Vem fan skulle inte gråta då!

Over And Out.

Inga kommentarer: